|
|
|
打日記唷!!! |
|
好耐都冇打BLOG LU!!!
有冇掛住我呢??
哈哈""
有既
比CM我啦!!=]
冇既
都要比我唷
^^"
近期
發生左好多野
發生左D咩
5打LU!!!
今日落好大雨
5駛去教會
正..>33<
下晝
出左街食野!!
打住咁多先
要記住
CM唷!!!"
嘻嘻..哈哈..
|
|
刊登時間:2007-05-20 02:26 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
........ |
|
今日
Maths堂個"振"
比呀Sir叫左出去做數
好彩都識...
<<ENG>>X2
去HALL睇BILLY EOLLET
超好笑
有D仲好恐怖....-3-
<<I.S>>X2
好悶呀
係咁聽書...
訓教....>33<
<<LONCHTIME>>
同Maggie & 文係咁玩
玩到D哂....
<<中文>>
好想訓教!!!
<<ECA>>
自修
3:25就放LU!!
YA YA!!
|
|
刊登時間:2007-05-11 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | ... | 354 | »
|