2007 年 2 月 23 日 星期五
2007-02-23
今日好開心唷 因為下晝個陣 甄嘉樂教左我好多數學功課D野 其實5算教 正確黎講係抄 5該哂呀!! 跟住陪呀媽去買野 So先冇咁悶 呵......
今日好開心唷
因為下晝個陣
甄嘉樂教左我好多數學功課D野
其實5算教
正確黎講係抄
5該哂呀!!
跟住陪呀媽去買野
So先冇咁悶
呵......
刊登時間:2007-02-23 04:11 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 22 日 星期四
2007-02-22
今日因為冇野做 SO呀妹去左租碟睇 有套好好笑 冇野打NA 886!!
今日因為冇野做
SO呀妹去左租碟睇
有套好好笑
冇野打NA
886!!
刊登時間:2007-02-22 03:56 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]