|
|
|
XDD!.. |
|
朝早起身既時候
成塊眼鏡片掉左落黎
So帶番舊個副
朝早D野唔講La
Lunchtime
去左電腦室練打字
唉~
每分鐘只可以打4個字
失敗Ar
<<Dreama>>
入Hall
好壯觀Ar
Because 1C And 1D一齊係Hall入面
玩左D遊戲咁La!!
放學同細女去7-11
買左杯ice-cream
見到King Kong,Joyce,Pilly And Kelly
King Kong話我用飲筒食雪糕好怪喎
HaHa!!
Then
番到屋企
我諗住去整番副眼鏡
So叫左細女陪我去
整完Lu...
我請左細女食M記
So Happy!!
Then
去左好運行下
行下行下
見到文曉煒追住兩個女仔
文曉煒重同我地講[Bye.Bye]
我即刻呆左XDD!!
走既時候
重見到上次用排球打我個男仔And林嘉南
好Happy呀
行番屋企既途中
見到一個BB坐係個BB車度磨牙
好搞笑....
|
|
刊登時間:2006-12-14 06:28 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
影相相!! |
|
今日既天氣
就好似我既心情
今日
<<VA>>
鄭楠係咁打我隻手
打到我紅哂
So我咪打番佢Lo
之後上堂發生左D野
係乜野
唔講Lu.....
<<Eng>>
King Kong又鬧我La
佢做乜咁中2鬧我Ja!!

我地鬧交既時候
有個Miss叫我地落去Hall度影班相
So我都費時彩King Kong=.="
影相相Lu!!
我好唔中2對住咁多人影相
But冇辦法
影完La
So HapI
上番去上英文堂
悶~
<<D&T>>
整一個開氣水既野
整整下又要影相
要影紅十字Ar
等左超耐先到我地
PK....
Lunchtime
畫黑板
之後同菊菊一齊玩
玩睇人條底底
哈哈......
玩左陣
好恐佈
So唔玩Lu
<<中史>>
低B
<<Mathes>>
我計到D數
Happy!
|
|
刊登時間:2006-12-13 04:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 272 | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | ... | 354 | »
|