cursorshelp
Janice6B29
暱稱: Chinzz_★
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2006 年 12 月 14 日  星期四  



XDD!..

朝早起身既時候

成塊眼鏡片掉左落黎

So帶番舊個副

朝早D野唔講La

Lunchtime

去左電腦室練打字

唉~

每分鐘只可以打4個字

失敗Ar

<<Dreama>>

入Hall

好壯觀Ar

Because 1C And 1D一齊係Hall入面

玩左D遊戲咁La!!

放學同細女去7-11

買左杯ice-cream

見到King Kong,Joyce,Pilly And Kelly

King Kong話我用飲筒食雪糕好怪喎

HaHa!!

Then

番到屋企

我諗住去整番副眼鏡

So叫左細女陪我去

整完Lu...

我請左細女食M記

So Happy!!

Then

去左好運行下

行下行下

見到文曉煒追住兩個女仔

文曉煒重同我地講[Bye.Bye]

我即刻呆左XDD!!

走既時候

重見到上次用排球打我個男仔And林嘉南

好Happy呀

行番屋企既途中

見到一個BB坐係個BB車度磨牙

好搞笑....

 

 

 

 

 

 刊登時間:2006-12-14 06:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 12 月 13 日  星期三  



影相相!!

今日既天氣

就好似我既心情

今日

<<VA>>

鄭楠係咁打我隻手

打到我紅哂

So我咪打番佢Lo

之後上堂發生左D野

係乜野

唔講Lu.....

<<Eng>>

King Kong又鬧我La

佢做乜咁中2鬧我Ja!!

我地鬧交既時候

有個Miss叫我地落去Hall度影班相

So我都費時彩King Kong=.="

影相相Lu!!

我好唔中2對住咁多人影相

But冇辦法

影完La

So HapI

上番去上英文堂

悶~

<<D&T>>

整一個開氣水既野

整整下又要影相

要影紅十字Ar

等左超耐先到我地

PK....

Lunchtime

畫黑板

之後同菊菊一齊玩

玩睇人條底底

哈哈......

玩左陣

好恐佈

So唔玩Lu

<<中史>>

低B

<<Mathes>>

我計到D數

Happy!

 

 

 

 刊登時間:2006-12-13 04:12 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]