|
|
|
2006-11-08 |
|
今日早會
超耐Ar
我地And 1D拎左守時奬Ar
So Happy
又有個校友黎講癈話
自己都30幾40幾歲La
好心佢番屋企訓覺La
阻鬼住哂 
Then入左Hall練啦啦隊口號
好百痴Ar D口號
練左陣就上VA
老師叫我地設計埾誕咭wor~
張智賢一路畫一路笑
超搞笑
Happy咁上完呢堂
Then Eng
去7號室
好悶Ar
落堂o既時候
成班1C又要走出去
成班1D又要走入黎
超搞笑Ar
成班好似舊飯團
哈哈~
上家政Lu
學針步
超難Ar
Help me!!
食完飯
李汶汶And楚B成日打我pet pet
慘Ar
中史:55分
Happy!
合格就ok
放學要紅十字會步操
練到5:10分就走Lu~
|
|
刊登時間:2006-11-08 08:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006-11-07 |
|
今日冇乜特別
只係最尾個堂
通識:67
合格
ok La
又高過尹澤琛La
So Happy~
童家明放學之前拎左我本通識書
So Bad!!
跟住我係咁叫佢拎番
佢終於比番我
放學Lu
落到去唔記得拎A簿
So上番去拎
點知見到超多人係1C
我即刻入去拎
拎o既時候
李予福And一個1D班o既女仔係度將張枱係度玩
叫佢咪玩La
超煩
Then同楚B去7-elevn
佢請我飲o野
So Happy
|
|
刊登時間:2006-11-07 08:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | ... | 354 | »
|