|
|
|
好醜怪ar |
|
唉~
今日以為有獎拎
我地信社竟然一個獎都冇
企係跑道上面
都唔知做乜
睇住人地係咁拎
我地就係咁企and拍手
超低能
就算拎唔到冠軍
都應該拎番一,兩個獎la
不過都算la
我跑左4X400
咁辛苦
都應該比番一個獎[排]仔我地la
真係....
下年繼續努力la
|
|
刊登時間:2006-09-22 05:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 309 | 310 | 311 | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | ... | 354 | »
|