今日包我番學的書,包到好想睡覺...... 包完我果d書,都好想睡覺架.......仲要包埋我呀哥d書 包果時勁想睡覺........最終包完書,起張床到睡了一陣,就冇睡下去了.... 應該話根本睡不到.....O.O" 唉.......