點解禁多野都係22/4嫁>,<::
唔制呀*
好懶既我,, 諗住今朝4:00起身sd個message... 點知,, 大家都應該估到個結局!!:pp
好,,聽日都要開心d過!! 加油喔~Jasmine++"