| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-03-26  |
分類: 未分類 |
今日一樣好鬼死大風呀...
吹到人到識郁...
第一堂,,法文
好悶呀!
第二堂,,冇野做...
好悶好悶!
Recss...踢波
又係做自己野...
六個字形容...
悶~悶~悶,,悶死人...
Lunch~
~~~~~~~~~~~~~~
數學...好簡單呀!!
簡單到死...
不過上左好耐...
覺得好悶...
Recss...又踢波...
又cold又悶...
Out-side 玩Hockey
好玩呀!!
全日最好就係玩hockey!!
放學啦!!
好驚明天的來臨...
因為...
可能會出去上堂...
我好憎出去上堂...
但係個個星期都要出去上堂...
I'm so SCARED!!
*I LOVE U FOREVER*°
|
| 發表時間:2009-03-26 06:53 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
re; 咁尒咪冇得玩0nline game lo? 做咩無啦啦去外國既? -v-
|
|