唉~ 
好耐冇寫日記啦 .....
最近d成績越來越差 ,就連排No.5 的C.L. 都只係緊緊合格 (20/40) 
中文都唔方好ga la~ 
but 都算好采 gar 
上學期到宜家爭係抄咗一科jar~ 
5..
等我寫d 成績比你地睇 la 
English 70/100 
Maths 56/70 
I.S. 44.5/60 
C.L. 20/40 
Chin His.68/100 
差過上次好多...........
ok la~
下次 exam 要好d la~ 
要一次比一次進步先得ga ma~ 
雲要飄
我要進
水流强
Jason堅
都 nothing to say la ......
bye bye 
|