Jason_Leo
暱稱: ×°靚仔管家∥幻戀。*彬》我愛黑澀會﹏最愛MeiMei
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2011-10-23
CYC周年頒獎禮..見到小...
Sport Day 1
SBA...
想打波又打唔到波...
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
Nay Gniw Nahc (miss_yanyan)
`魚魚*v* (yauhiuching)
★`小藍;) (CoCo1127)
CWS``* (CICI68791917)
❤★♀Ch!nG♂★◆ (Ms_chingbaby)
な敏♡。。 (jackie1996)
鶴.博愛≠花心(被打)... (Mandy_L_Yung)
雯雯♥ (manday520)
牙珊;D (SIU2SHAN)
後悔中 (kaihim2519)
♣siU穎☞╳×* (wlovet1314)
♥瑩` (hebe_chan)
l0kyibaby<3` (lokyi5201314)
小惠 (yuki199686)
`-♥c0mi;D*` (YungBaBiiii)
★樂★ (paris520)
ˇ__❤۩MISS. .۩๑ .... (toby1248)
- ♡; IanYi* (jessieyan410)
lup (kkwai25)
ponbabe;) (yiloveyou520)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1039
留言總數: 14855
今日人氣: 13
累積人氣: 80205
2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


___*[[﹏☆…◇影班相''*+°…]]*﹏ 開心 分類: 未分類

今日7:10起身,之後就換衫食野番學。早會果陣都係捉頭髮,不過今次少左好多比人捉,可能佢地剪左。今日係一年一度影班相既大日子,我地叫我地班既呀sir叫「m仔」,因為係佢個頭既關係,我地影果陣有得意同正常,係得意果張就全班40個人一齊指住呀sir果頭,超好笑,影完就全班係到拍手,哈哈。到左12:30就食車仔麵,之後就book場,之後就番學校oral練習。到左第9堂就係中三級數學比賽,我係台下答中左一題,哈哈,最後我地班60分,係第一名。放學之後就番補習,到左5:30就番屋企。

   若要的通通也沒有 然而仍可手挽手
 剩下溫柔 問我一生復何求
 庸才 仍可得到你問候
 無限滋油 慢慢細賞星宿
 沒有錢不要走 到了有錢通處走
 樂在心頭 問我一生復何求
 庸才 難得找到你願受
 情在心靈 在身外 任一切 沒有
 (庸才 能與你一起墮後 落魄溫柔 那溫柔 將火化 萬有)

靚仔管家∥幻戀。*彬》我愛黑澀會﹏最愛MeiMei






訪客留言 (返回 Jason_Leo 的日誌)


carman_2513 於 2010-01-21 08:33 PM 發表:
cM:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lollipop0127 於 2010-01-21 05:31 PM 發表:
勁咩?!-v-"
真係ok?!
你又睇到我化妝?!
cm籽"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k1k1k1 於 2010-01-21 05:08 PM 發表:
cm:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ritatsang 於 2010-01-21 01:16 PM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k1k1k1 於 2010-01-21 02:51 AM 發表:
cm :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yuyau 於 2010-01-21 12:14 AM 發表:
以你ge智商都會答岩一條!?xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CyS_713 於 2010-01-20 10:57 PM 發表:
♥` c0mm2nt♥♥♥
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



timothy1049 於 2010-01-20 10:43 PM 發表:
c0mm3nt=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



little_tracy 於 2010-01-20 10:38 PM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iris5464 於 2010-01-20 10:02 PM 發表:
CM._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]