今日係星期四,我今日6:55起身,之後就番學。番到學校,就剛剛好番到去,唔係就會遲到,我真係唔想遲到呀!!到左4-5堂,我地就上P.E堂,我地兩堂都係到打波,好激呀,有一個同學兩堂都要係操場到唱歌,唱得好大聲,係比呀sir罰的,好好笑呀!!!有個同學重唱錯唱詞,勁好笑。之後,就有一個同學話唔見左八達通,之後我地要檢查書包,我今日帶左相機同iPod,我都唔知點算好,之後我就唸左將相機同iPod放入去運動鞋入面,之後miss睇果陣真係睇唔到,哈哈。我有一個鯊魚包包做銀包,miss同呀sir都係好得意,哈哈!!放學之後,我就買飯餅番屋企食,到左3:00,我地就番補習,到左6:00先番屋企洗白白。
被出賣的愛 單行的未來
你說過感動不是愛 我為誰悲哀
被出賣的愛 單程回不來
沒能耐再把心剖開 活著但我不存在

×°煉獄天使∥幻戀。*彬》我愛黑澀會﹏最愛MeiMei
|