今日8:45起身 之後就換衫洗頭番教會擘餅 今日成人家有預工旅行 擘餅人數雖然少左好多人 不過我都係一樣有享受 但係病左開唔到聲祈禱 希望快d病好la 今日聚會仔細d講番主既順服 我體會到只要一個人 都會影響全世界 如果我做好自己 好好去愛主 一定會影響身邊既人 要努力加油先得 到左3:30就去左打波 係最後一次打la 因為黎緊要考試 不過今日打得唔滿足 可能身體狀態同心態既問題 唔緊要la 考完試先打番 依家要專心溫書
忠心__靚仔管家∥幻戀。*彬》我愛黑澀會﹏最愛MeiMei