今日miss同我地傾完後 我覺得佢講果d唔係冇道理 我應該要去學習一下 客觀理性去講一d學校既不足 咁先可以改善問題 有時我覺得做老師果行真係好辛苦 不過做學生都好辛苦 3個人食飯 都係講e個話題 唔好話你有煩惱 我都有煩惱 日日都好困擾 唔知點樣解決先好 不過從中我都了解到好多感受同睇法 有好有壞la 食完番屋企溫書 忠心_靚仔管家∥幻戀。*彬》我愛黑澀會﹏最愛MeiMei