雖然考埋E個星期 只係剩番數學同英文SBA 不過真係好倦 冇力去再溫書 而且溫數成日都溫到好煩 溫到個心好煩 唔知點算好 不過點都好 都要捱落去 為左今次中四考試 為左黎緊中六DSE 為左要入大學 為左將來的生活 一定要努力 我相信我一定得 忠心_靚仔管家∥幻戀。*彬》我愛黑澀會﹏最愛MeiMei