Jason_Leo
暱稱: ×°靚仔管家∥幻戀。*彬》我愛黑澀會﹏最愛MeiMei
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-10-23
CYC周年頒獎禮..見到小...
Sport Day 1
SBA...
想打波又打唔到波...
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
yiu (yoyowong_)
`#.aH Kiu:) (kiukiu_523)
屎忽鬼xd (LOL_1314)
tommy65 (tommy65)
MiSS wINg (Liu12170)
`-✿iamTinGBabii:$ (Aliceting520)
*lokman (jacqueline8)
Eva Choi (tswcps5603)
Haha (yanyan071117)
kaya (kaya_kaya)
~笨敏~ (kaman520baby)
`傻小玲♥™ (ella99088123)
` ★ chinG (Heidi0214)
鱅`Habeekwan;D (Emily_kwan)
_❤'.幼卡™ (BOBO_TING)
寶貝不哭 (yoyo_chan925)
′♥ Swai.ββ!,(;ˇ... (Jenny66)
♥瑩` (hebe_chan)
((MAn_MaN`` (manman95)
♥♥♥♥♥ (yauloveyau)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 1039
留言總數: 14855
今日人氣: 52
累積人氣: 80136
2011 年 9 月 2 日  星期五   晴天


2011.09.02 愉快 分類: 未分類

開學既第二日
竟然會咁攰
雖然升左中五
不過真係想有一日咩都唔做
好好係屋企休息休息
放鬆一下
e家隻眼好攰
想快d訓
唔想再唸果d煩惱
中五讀書已經煩
不過點解又會有咁多野去煩住曬
讀書都讀唔到
願明天會更好
唔好再有咁既煩惱
其實唔應該由我地去煩
不過因為決策問題
算啦..冇辦法凡改變

忠心_靚仔管家∥幻戀。*彬》






訪客留言 (返回 Jason_Leo 的日誌)


marcolct 於 2011-09-04 12:22 PM 發表:
♥ c0mment;)
by達
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ckying13 於 2011-09-04 12:41 AM 發表:
我都好攰
不過一齊add oil啦;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ckying13 於 2011-09-04 12:40 AM 發表:
c0ms;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



s051035325 於 2011-09-03 04:44 PM 發表:
:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lamely 於 2011-09-03 12:46 AM 發表:
CM~
也是升中五
找一天休息真難..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kay913 於 2011-09-02 10:44 PM 發表:
C0mmENT:-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kay913 於 2011-09-02 10:44 PM 發表:
C0mmENT:-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kay913 於 2011-09-02 10:43 PM 發表:
C0mmENT:-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandymeishan 於 2011-09-02 09:30 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]