今日係星期日,聽日就考試la,今日一定要溫多d書。今日9點45分起身,就番教會小組。我一入到教會,就聽到我最鐘意的歌"這就是愛了",我立刻入去一齊唱,唱完之後,我覺得好快樂。到左十二點,就去第二個小組,今日的小組好好笑,好到流眼淚。到左兩點,我同一班弟兄去食野,我就去左"一新"買外賣,因為我好耐冇食過一新,之後就番教會食,我一打開個盒,就嗅到好香的味,食果陣好享受,真係好好味。食完後,本來就想溫書,但係有兩個哥哥想同我和我細佬傾計,所以要遲一個鐘先溫書。到左4點15分,我同我細佬溫完書,就同一班弟兄拿著籃球去東啟德打波。今日打全場,我只係入到6分,我唔係幾滿意我今日的表意,我希望下一次打全場的時候可以入到十分或以上。
很愛很愛你(劉若英)
往更多幸福的地方飛去
很愛很愛你
只有讓你擁有愛情
我才安心
我願意(王菲)
我願意為你我願意為你
我願意為你忘記我姓名
只要你真心拿愛與我回應
我甚麼都願意為你
好想好想(古巨基)
好想好想
好想好想
好想好想
和你在一起

幻戀。*彬》我愛黑澀會﹏最愛MeiMei
|