今日係星期五,今日12:15先起身,之後就洗頭。到左1:00我地去左飲茶,飲到2:00我同我細佬就去左補習社補習,我地係補習社做左8頁英文卷就走左去m記買薯條食。番到屋企就一到食薯條,一到睇我愛黑澀會。到左5:00,我就去左洗白白。到左5:30,我地個英文老師鬼佬就黎左我地屋企同我地補英文。我地做左練習同係到傾NBA既playoffs,傾到7:30,我地就送佢去搭巴士,之後就番屋企食飯。
愛是無盡的泡沫 一切由它浸沒
可是調入了生活 每天都反復
繼續期待中過活 相對尋得快活
似是寧靜也舒服 我竟哭哭哭

×°煉獄天使∥幻戀。*彬》我愛黑澀會﹏最愛MeiMei
|