今日去左九展睇音how
江若琳都有出席,有得同佢合照,張相放左係相薄,自己慢慢睇
今次係第二之見面,佢已經記得我個名喇
又有個新名
江若琳幫我改的,叫奶哥
喪happy
9.22就係theresa生日
9.30就係江若琳生日
兩個生日會都有得去!!!!(做統籌,ha ha)
期待中........
兩個都是靚女
超like,喪like,爆like佢地ar!!!!!