這個中秋好不開心地度過
本身同埋小雞,麥精,鄭韻然and小雞個fd入元朗玩
講好左玩到11點就出返黎mk玩
點知鄭韻然話玩多陣
玩玩下玩到1點鍾都仲未肯走
跟住我地個個都話走喇
佢就好唔願意地話走
元朗fd個daddy話3個3個車返我地出去大欖隧道
我,麥精and腸仔第一批走先
我地到左大欖隧道之後
元朗fd個daddy話入去車埋佢地出黎
點知我地係到等極都等唔到佢地出黎
等左30分鍾都未出到黎
但係係果到去大欖隧道都係5分鍾車程
跟住鄭韻然打電話黎話唔走
白等30分鍾
unhappy囉!!!!
跟住我地搭車出返mk
跟住我就搭的士入去粉嶺打牌
打到今朝先返屋企
anyway麥精生日快樂
|