成日都覺得好累,成日都好想訓覺!!
今日成日係屋企訓覺 , 訓極都好似唔夠訓咁
聽日又要測驗 , 依家書又未溫(成尺厚的筆記) , 功課又未做(附加數,做依一樣都死) , 飯又未eat
今獲都唔知點算 , short 喇 !!!!