9點起身返工-.-難頂
今日很full
10-11 中一私補
11-12 3個人補堂
12:30見羅牧
2:45返去抄ans-.-
3:30-5:00 英專班
5:00 -6:30英專班(代arthur)
p.s 今日填完補堂張表
reception個人唔知係咪覺得我d字樣衰
重新抄過張新.\_/.可惡
7:30比賽...好 出發
----------------------------------------------
back home at 3:15am