多謝kiu ge喉嚨~ 感動ing=] 同埋 多謝掛住我地三個ge人 哈=]
有點心力俱疲的感覺...
完結了oc 與暑假
還要面對全新的環境...
更重要的是 點樣去維繫已有ge關係 和建立新ge關係
希望做得到喇...