尋日係星期三
11點半起身上mangt
好似幾有趣 諗下會唔會minor左佢先
之後同sandy 上左個body beauty fashion
+ it course ge briefing
3點自己再去埋聽swk ge knowing the unkonwn
呢個course 好似有d chur 不過講下生死 都幾有趣
遲d問下d hallmate同e&f d人想take咩broadenig 先決定take佢定 boby
夜晚練squash
selection之後得返20人
好多同屆留得低 大家lv差唔多 之後應該會幾好玩
返左又冇飯食 係咁二食左個杯面
fellowship完左先同幾個組員呀bi 去m記食宵
組 ge bonding好似愈來愈弱
今日是Chursday
10點3起身上 geog
d 野好familiar 個prof. 亦都好悶
之後lunch 有謝安琪 mini concert
因為要上堂 只可以睇一陣
intro to macro 一個人坐係最後 有點後悔來左上堂而冇繼續睇kay
2-4有個break 睇左4章林前 再訓左個晏覺
corp fin. 又係一個人 prof 講d野唔係好入到耳 因為個tone太悶
不過其實佢都解得幾清晰ge
6點返來冇咩野做 sem頭有點hea
想多d hall以外的野來enrich 自己
|