我的回憶~

2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天


我與她有緣無份 傷心 分類: 未分類

今日我做左一我人生中最傷心,最痛苦ge決定,.當我決定完之後我,

又再一次為左佢而落淚了,,可能我真係太無用啦,.

到底係咪個天要咁樣玩弄我地,,定係想要比一個考驗比我,.

但呢一個考驗實在太大啦,,

如果我選擇左佢,,咁我就會令到我而家個女朋友受傷害,,

但如果我唔選擇佢,我自己又唔想再一次失去佢,話晒佢都係我ge初戀情人T^T

我覺得我自己唔佩做人男朋友,,覺得自己好無用,.

係呢一刻我真係好想抱住佢大喊一場,,可惜抱佢就無可能自己一個喊就得ge,

人生有咁多選擇,,可能我今次揀岩左,,又可能我今次揀錯左,,但都以經過去左,,

我同佢而家以經做左好好好好好好好ge好朋友,,

經過今次有一首歌以經成為我地ge歌,呢一首歌就係[MARJOICE]係倪力唱GE中意就去聽下啦

希望唔好再比一d咁大ge考驗比我,我真係接受唔到,

我而家只有一邊喊住,,一邊打呢一個blogT^T

可以做到ge都只係得咁多.,

而家又行雷又落大雨,就好似忽然連個天都為我傷心咁.,

如果真係就唔應該咁樣考驗我地T^T

                                       ※The End※






訪客留言 (返回 JayBoy 的日誌)


kaukaka 於 2009-08-26 11:56 AM 發表:
仲吾肯up blog- -''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaukaka 於 2009-08-03 09:08 PM 發表:
吾好喊na....
開心d na....
天晴na..都無落雨na 而家.....
開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d開心d!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha.,
Posted at 2009-08-03 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cg033102 於 2009-08-03 03:57 PM 發表:
== ///
先生..你有桃花劫咁bo..
你將個銀包同埋d $比曬我...
就可以解決黎個桃花劫嫁啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉而家好傷心呀,,陪我去打機呀
唔洗比$你啦我都解決左啦._."
Posted at 2009-08-03 04:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







» 站內搜索
人氣:803
暱稱: 愁/﹏\
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...  
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
» 最新日誌
第2段第1日
2010-07-25
無聊的一天~
小心!!
2010-01-09
» 日誌分類
全部 (13)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 57
今日人氣: 0
累積人氣: 803
RSS Feed