我唔想再咁下去la.... 我要化卑奮為力能.... 唔再掛住玩,努力找份工做下.... 因為自離職之後... 就一直坐到現在... 仲未搵到野做.... 甚至見過几份工都沒有回音... 而老婆對我又小左理會.... 我真的不想這樣.... 我要努力搵工.... 挽回番我倆之前ge感覺....