明日就廿二歲仔生日lu... 時間過得真快... 轉眼間又一年.... 不過年年都一個人過,相信聽日都唔例外... 真係有人同我慶祝一下.... 最衰個女身在內地...如果唔係佢實同我慶.... 女兒...i miss u... 唉...不過點都好啦....我要努力搵錢先得... 努努力力地做...要先今年起儲金..... 即畢生ge積蓄月滾月大.... 唔係點養大個女呀... 現在咩都唔想太多lu... 只想個女聽聽話話.... 早日回來....爸爸身邊....