哩排工作都算還好啦... 雖然有點辛苦...但都唔怕... 不過就覺得有點兒悶...經理又煩.... 但當我空虛寂寞時...只要想起一個人就咩野辛苦,寂寞都冇晒了, 哩個人對我離講是相當重要的... 我絕對唔可以再次失去佢... 我也不敢想像日後如果有一天再次失去了她... 我會失去理性到咩地步.... 所以我現在會好好拖緊佢... 保護佢同愛惜佢... 給她最大ge幸福... 自己食小d又有咩所謂... 只要能好好草錢養佢寵佢...自己就心滿意足了...