今日,開始服務學習預備。
朝早個節,第二個老師代。
跟住個節,何SIR同我地上番。
FIRST,我地落禮堂做野。
NEXT,我要同另外幾位同學出去匯報我地之前去幼稚園考察被全班聽。
THEN,我地分成6組,每組負責6篇文章的其中2篇文章。
AFTER THAT,我地分番完本既8組,坐番完來的位置。
FINALLY,我地講個日做咩活動。(只進行一半)
然後,我去補習。我補習前去買章魚燒及切JELLY。
我去到補習社,我小心翼翼咁行入去。驚被門口個位老闆娘見到。
因為佢比我地開大食會。
我地先分薯條同飲品。
然後,我開JELLY比大家食。MISS話好味。
之後,我再開章魚燒食。MISS好人,比我食3粒,佢食1粒,其他人食2粒。
THEN,我地開薯條同飲品。
我地一路飲食,一路玩英文遊戲。
勁 !!! |