哈哈0.0"
我打LA.. 0.0''
呢排日日都系度挽NDS..0.0"
好低能呀D game0.0")
今日過得都幾充實呀0.0"
比起平時0.0"
今日晏左小小先起身0.0"
之後一直系度睇網戀呀0.0"
同娘親1齊睇0.0"
好好睇呀0.0"
連娘親都話好好睇呀0.0"
睇到2+..仲睇緊..0.0"
因為好長長長長0.0"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
之後呀妺個/\/\z..打黎0.0"
佢又以為我系呀妹..0.0"(相同事件發生過N次0.0")
跟住系咁問我呢排停課開吾開心??0.0"..
有冇做好D功課.??.0.0"
系屋企有咩做.??.等等0.0"
我就話..你等等下..0.0"
跟住比左呀妹聽0.0"
呀妹個/\/\z先知道佢自己認錯人0.0"
呵呵~旦系我2+有D後悔冇挽個/\/\z0.0"
|