今日俾Bella同Kathy逼我講〔呀呢哦哂唷〕
重要朝朝超大聲咁講∼好鬼核突呀∼不過唔講佢地又會扮嬲
唉∼我呢個啤公真係冇用呀∼好自卑!!
History個exam好難呀∼唔知會唔會肥呢!!
唔想呀∼已經有兩科肥啦∼都唔知點算好!!
想返小學呀∼不過基本某d原因都唔知返唔返到
好想要龍兄鳳弟隻歌呀∼有冇人有呀??