琴晚訓覺個陣發左個夢....好鬼白痴~
我係夢入面同我一家人&大伯一家人係大陸個度旅遊....但係唔知係大陸邊度
個度好靚...有山又有水,但係d水會湧向我地度~呀媽就會揪起我地(我同細佬)~佢就一路揪我地揪到冇水既地方為止~
我地去到目的地之後就行返轉頭~轉頭個陣呀媽又揪住我地~點知我地見到條大鱷魚...條鱷魚想咬一個馬姐喎~
咁岩個馬姐係以前幫大伯佢地做野喎~我地死叫佢走開佢都唔肯~隻鱷魚行過黎~我地驚得滯就走啦,點知呀爸呀媽唔見哂
我地周圍搵佢地~點知見到呀爸爬緊山,呀媽就唔知
我地行返去有鱷魚個度~見到成堆人圍埋一齊~之後後面係度叫我地讓開~見到佢地抬住3個人
呀爸呀媽同大伯娘~跟住聽人地講話係因為佢地為左help個馬大姐而俾條鱷魚咬親隻手~好大穫
見到之後我係度狂喊~d旁觀者就狂拍手~超感動...個時只係覺得呀媽好偉大~唔知點解,可能因為就黎母親節~so會咁諗
不過我知係冇可能~竟然發埋d咁既低b夢......唔係話呀媽冇可能偉大...而係俾鱷魚咬~不過幾恐怖
今朝拎左d中藥貼黎撻住對眼~幾好用~但係就好臭~唉~國產貨係咁嫁啦~只要唔係假野就得啦
撻個陣成個咸蛋超人咁~被呀爸笑爆咀
|