今日早會後d時間都係肥Chen上~唉,佢又UP埋d廢話...話佢空堂會打電話俾我地既家長
跟住見到佢第3堂係空堂∼即係會打俾呀媽啦=.=?(大檸樂囉!)
不過好彩係個時扛姐∼總好過夜晚甩冚家好溫馨咁食緊飯既時候打黎∼到時都唔知呀爸會點∼
但係我唔記得左呀媽今朝唔係home∼又要擔心佢幾時打黎...睇黎今晚要”long”起個電話啦
19號今晚聽listening個陣起好笑∼個人話佢買souvenir∼買左個cup∼佢竟然聽錯係car
重問cynthia...
[喂~佢係咪買左部車呀??]
我一聽到之後即刻爆笑∼佢真係傻傻地嫁...
放學上道理班∼肥曹要我地睇電視∼佢想落簾∼點知一落∼成塊簾跌哂落黎∼個d窗葉跟住一齊跌∼即刻爛左
成堆一齊跌落黎∼我同戴寶笑左成幾分鐘∼d人唔知我地笑咩∼係度話我地傻....
佢地就真係傻啦!!
跟住搭巴士有個o靚妹示停係度b lie ba la∼好嘈呀==
係度唱歌跳舞∼佢呀媽都覺得失禮呀....
打打下日記∼呀爸竟然返左黎∼問我做哂功課未∼唔話唔做哂唔得啦∼俾你知我未做哂就玩電腦∼我唔死?!
跟住又問我有冇功課唔識做∼唉,梗係有啦∼不過為左佢唔ee哦哦∼唯有答∼冇呀==”∼佢勁懷疑咁問∼係咩??
我心諗:唔係呀∼咁又點呢??
佢重問∼maths識唔識呀∼有問唔合格呀??∼我答:一時時啦∼最近冇(至奇呀,我心又諗)
不過費事佢鬧同逼我閂機∼我只好答冇啦∼唉...好有罪惡感==”∼我唔想
如果呀媽問我一定會坦白∼可惜佢唔係呀媽∼而係呀爸∼原諒我啦∼呀爸∼我都唔想呃你
係冇辦法丟咁做∼嘻嘻...
|