今日返學好悶呀~堂堂都係咁
不過有個同學就真係煩到出汁啦~係中文堂b li 吧啦嘈鬼住哂~係度講埋d無聊野~懶好笑咁~不知幾低b
俾Ms Hau串返轉頭~抵死
上RME又係咁~恰人地d中文唔夠你好咩??
係上PE堂好玩~個d遊戲幾好玩呀~但係好熱呀~冇咩心機玩
加上我今日為我將來生仔做好準備~哈哈哈...
你地知咩事啦掛