周公
寫下日常生活,記下一點一滴.
JeffChow
暱稱: 周公
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« July 2018 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2011-09-26
@HK
夠鐘
你瞞我冇瞞
正常番...
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 23
今日人氣: 6
累積人氣: 554
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 23 日  星期三   陰晴不定


第一篇 呆滯 分類: 未分類

唔用xanga,太多人用...
又想寫下野...英國生活太悶...
28號又飛了,不想一個人...
有時真係唔想讀落去...
想番香港番工搵錢..
放工可以同班朋友去玩..
開左個xanga睇一個人..
都睇左好多年...4年啦..
入surrey都係因為咁..
係度打咩都得..冇人睇..
-----------------------------------
如果十二年過後時代 冬天給搶去戲份
地殼震一震 提醒盡量淡忘妳 去了結我不忿 

如毀滅地球已沒疑問
來清算我命運 失戀得傷透心
這自卑感 哪個陌生
誰沒有為愛戀壯烈過 總要復元直到平衡
 






訪客留言 (返回 JeffChow 的日誌)


hiuhiu712 於 2009-09-25 06:15 PM 發表:
其實 做人樂觀D好..

我都發生好多野..不過我都選擇唔諗,,盡量開心D..

人地都講 好難做到喎 !其實如果你努力既嘗試既 又點會做唔到呢

冇野係冇可能嫁..!同埋而家只係生活一時嫁姐 第日再大D D生活咪好D囉

我番學都好攰 朝朝搭1個鐘頭車番學 我都冇得揀嫁嘛 學都係要番

只好繼續讀落去 等D生活習慣左 自然覺得冇野嫁啦 !XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hiuhiu712 於 2009-09-24 05:52 PM 發表:
@@,,雖然唔識你..但都同你講聲[加油啦]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gobichao 於 2009-09-24 04:19 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CasTRoL 於 2009-09-24 03:30 PM 發表:
YOYOYO~~
>w咁快你又要走..想當年...3個一齊飛..
e家得番你1個了
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唉...唔想番..想一次過放棄所有野..
Posted at 2009-09-25 03:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wING0_0 於 2009-09-24 02:11 AM 發表:
{1111}`
c0Mm3n+`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]