我一直係到搵緊一樣野 唔知會唔會搵到呢?
聽日就學界喇~要加油枒
撤薩巴斯...好用嗎~?
今天打波去^^
冇乜動力...
想打波但係又傷左T.T
Karen,,,
雖然我今日俾人呃左@@,送唔到我買俾妳0既禮物同花,,,
唔知...我以後仲有冇機會呢~?
雖然,我唔擔保我可以俾到好多好多0既幸福妳
但係我肯定,,,有我係到妳日日都可以好開心,快樂^^
我唔會搞到妳唔開心
我希望妳會接受我la^^
最後...我要祝大家~情人節快樂~!!!^^