| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 21 日 星期四  |
 |
×*﹉ 水運會*_______]]ˋ
 |
|
今日系水運會
系我係筲官以黎第一個大日子
我亦都唔會忘記呢一日
呢一日我地個班正正式式咁團結系黎
連莊宗喆都一樣
今日我地所有F1都好重視
因為系我地既啦啦隊比賽....只系得一年
分開朝早一PART下就一PART
我地都好落力咁去嗌
嗌得好好...好大聲..動作好齊...所有野都好好.....
到休息既時候....我地都系笑笑口既系到系到玩...
有玩人浪啦...共嗚啦...交換社歌唱...交換社名嗌....
個個都諗住得四個社我地冇第一都有第二啦
其他社唔夠我地齊(系真既)
到左最後講啦啦隊第幾既時候
跟住佢就講左一D英文話我地社同龍社既
之後佢又講多一次
我地真正聽到系話我地PHOENIX同龍社一齊拎第三(得4個社姐系最尾)
個時成班聽到之後個樣即刻變曬
個個強忍眼淚...
到社長番到黎既時候同我地講
輸左都唔緊要你地系我既心目中一早已經系WINNER
你地今日做得好好
最重要你地有負出過有努力去做
個時社長一路講一路喊其他既委員都喊到出唔到聲
跟住我地成班都喊左出黎
跟住社長同我地講話要有體育精神唔可以喊
叫我地嗌多次PHOENIX
我地個個都喊住黎嗌個個都好唔甘心
社長見到我地咁就叫我地唔好喊
我地仲有陸運會可以做番WINNER
不過我地個個都話啦啦隊只系得一年得一次輸左就冇
個個都好唔開心
跟住佢又叫我地放低輸同WIN都冇所謂
就系因為呢句
令我諗番起今日我同黎芷慧講話好驚唔知會點
佢就同我講話我都好驚不過輸同WIN都唔緊要
我仲同佢講左一句你邁得岩最重要既系我地WIN左一份既友誼
但最後我地個個都系放唔低
雖然WIN左一份友誼
但系就輸左個啦啦隊WINNER
人人都唔受覺得好難受
之後我地去換衫我D FD見到我喊都叫我唔好喊D FD唔同社...重要個個社系啦啦蟹既WINNER)
個陣時真系覺得勁難受覺得唔洗佢地施捨
我要證明比佢地睇我地PHOENIX唔系廢柴
要WIN比佢地睇
陸運會就黎
所以我地要拎個全場總WINNER
拎埋個東成盃
WIN比佢地睇
跟住同社長副社長牙kai同d com仲有男班長鍾文淳班男仔
張詠雅一齊去左食糖水
本身個個都頭dupdup
點知食野個時
成班男仔變曬8婆狂講是非
超好笑
|
|
刊登時間︰2006-09-21 08:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|