好野!!!我終於可以拿到 Janice ge 相呀!!!
真係好開心呀.....但點解每一次我開心 ge 時候.....都會有人唔開心....
搞到我唔知開心好....定係唔開心好?!?!
唔知 [[Ziwawa]]]]有無當過我係傻 la!!!???
因為我每一次見到佢都會傻笑一餐
點算呀!!!
[[[[[[[[[原來 o係學校都有咁多人去支持 Janice 嫁....所以...Janice....你要加油呀!!!]]]]