你雖然花心  但對我真心
分手沒什麼大不了   卻使我哭了整晚
你的愛情世界太擠迫了  不容許再多一個我
怎樣堅強也會哭   何況我一點兒都不堅強
明明已經不愛你   為什麼還會妒忌
心真的是死了嗎   為何我仍然會想念你
告訴我什麼是愛   怎麼做才不會遺憾
別人只是第三者 自己永遠是『正選』
要愛就放膽去愛  別再拖拖拉拉
分手的一刻   心如刀割
請你幫我再身份證上的配偶欄上簽個名唄
你的手不是用來拿東西的,是用來給我牽的
一生有多少次愛情被拋棄
為你哭泣無數;何時才長大
如果相愛的,,會無故分開嗎??我總不信會-*
無留戀       便是假的
即使愛那又如何?始終有天不會再愛
山盟海誓 × 只是為了裝飾自已的愛
我不想懂你們之間的關係
難度要我表明立場     你才可明白 ?-
我共你______是否需要轉機!?
失去也許是種試探 愛過難免孤單
Jenny71
暱稱: [`♥ ﹍ °牙 粉`× ﹍'' ∥
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
 
晴天 2008 年 6 月 6 日  星期五
c0mment plz'^3^  
最後滴一天=] 分類: 未分類

今日係返From.1最後滴一天.好吾捨得1c班-,-

丫sir話會冊散我地成班.嗚T^T吾制也=]

其實相處左一年.都幾好玩既^^..

1c.你地永遠係我的fd子-v-

吾知f2入冰班呢?!!!

希望5好miss wai教- -''

星期2考試了.大家要加油唷=]

放學同細佬去左彩雲-v-

同細佬去左m記食野^^好味哇`

跟住call敏敏出黎打機-,-

佢請我同細佬打機,thx敏敏哇=]

好采佢吾係到姐.廢事污染我隻眼就吾好喇- -''

玩到差吾多7點返歸了`ha..

同楠楠msn.我地好返lu.恭喜^vvvvv^

聽日可能去玩.吾去團契;


                                                
  
              
 
發表時間:2008-06-06 10:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Jenny71 的日誌)


小洛 於 2008-06-07 10:53 PM 發表:
我係你細佬呀~
其實點解要分開我地~點解呀~一齊繼續1班咪好囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaTie 於 2008-06-07 03:25 PM 發表:
我係AR思呀~
我都好唔捨得1C班////無計LA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]