| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 10 月 28 日 星期六  | |
| 2006-10-28 |
今日好遲先起身...6點9..唔算趕既~
同隔離屋又一部了...~返學返學!!!
返到去做左陣功課...哈哈~~佢地同我一樣~~!!
小息...想打俾你的...但係又冇電話...
上堂...悶...勁想訓囉!!好掛住你呀...打俾你你冇聽呀...=[~
lunch去左m記食...唉...好厭喇呀玲我...好想食官塘面呀...=]
又上堂...好想訓呀...冇野做的!!
上maths堂笑死了XD唔該唔好再引我笑!!好痛呀個肚~~呵呵~!
放學去左剪頭髮@@個男仔個頭好怪耶...不過幾好的~(應該)
返到屋企冇耐就出左去食飯...去左食大家樂D野~~正!!
又返到泥喇...諗住玩亂ga嘛...點知...唉-0-!!!
打機打到依家...同人傾緊計呢~~
p.s.好想快d到星期一!!同星期2~~
missing u...want to see u...
|
|
刊登時間︰2006-10-28 12:39 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 287 | »
|