| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 28 日 星期二  | |
| 咳咳咳....係咁咳... |
今日一早就彈左起身><我怕我又遲出門口~~見到爸爸係度...我就坐係度睇電視...諗諗下><我唔見到盒顏色筆= ="唔記得放左係邊!!!搵極都搵唔到~~所以都冇搵lu~等dad去廁所果陣~~打左俾魚魚~~好開心喲~~不過你又要訓...= ="之後搞完一大輪!!!我終於出到門口lu!!^^
我見返果陣同我係架車用頭髮玩個男仔...其實呢幾日都見到佢ga~~不過冇打出來之嘛~叫佢做咩名好呢...woodstock仔啦><~佢個袋有一隻woodstock ga~~佢今日對住我笑呀...><好驚=^=
返到去...係咁問人借木顏色~未畫果d va~~!!!一入班房就畫畫畫...跟住落去上早會~~~
上左兩堂悶既就小息lu~!!!同晴晴落去食野~返上來....冇做左電燈膽~~
跟住到最驚既va><我連水果都冇....嚇死但係佢冇罰...= ="
lunch....><...唔係好想打...
放學就最開心~~去左同晴晴係amp行街~~
係左好多野~~好味><好過癮~~~
|
|
刊登時間︰2006-03-28 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 287 | »
|