M a k e  M e  F e e l  J o y f u l **
P L A S E ! ! !

 

 

L O V E . . .
H a p p y~

JennyYing
暱稱: 小映 *..
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變了
行街~
考試@@
回憶06年
推推推...介歌~
文章分類
全部 (287)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 287
留言總數: 32
今日人氣: 31
累積人氣: 8958
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 19 日  星期六   晴天
悶.....

今日可以講係冇咩發生過....~~~所以可能會打短d~!!

唔><今日遲左起身~~!!(其實都唔算遲既~!只不過係比平時既星期六遲幾左幾粒鐘)....9:30到就醒左...因為有人來整窗~!

其實~我咩到聽唔到~!!(因為我太累啦><琴晚同坁控o咁夜><)...我連開門聲都聽唔到~!但係佢地入到我房就即刻成個人醒晒><
唔知點解....醒左個感覺係好似會有人襲擊自己....睇到有唔識既人望上來><
我就搵張被姐住自己...個頭勁亂><又未洗面+刷牙><點會俾佢見到呀~~!!!
過左一陣><出面冇咩聲....就好快咁出去廁所搞返好自己~!入到廁所就洗面~~刷牙+搞好個頭~!就好慢好自然咁走返出來~!坐左係張登度...睇下做咩~!原來整窗ga~~^^佢地搞晒d窗落來...幾鬼凍呀~!!!

餓到1:00先有得食飯....慘...我係咁叫肚餓><冇人理...係咁叫我等陣.... .><.

執左一大輪野之後~!我就做左陣功課可以講係冇做過...都唔太識做...諗住聽日先~!之後我都痴住部機....~呵呵過多一陣~~我同呀媽出左去大家樂食teatime~好好味~!我地係大家樂買左燒鵝~又落左街市買米粉~~!!

返來果陣~!!!我居然見到一個男仔~!!!!雖然佢唔認得我~!!之前成日同我返學ga><但係好耐之後都冇見過佢唔知咩事呢~!!???

返到屋企~~~幾鬼掛住多多呀~~就同多多玩到癲左~~兩個係咁叫~~!好開心同多多玩果陣真係~~!!真係要當佢係一個細佬~~就住佢~又要玩得開心~!!不過一向陪細佬玩既我~~對我來講~~冇問題的~!!!

媽媽由煮飯果刻~!我就痴住個機~!...俾人鬧啦咁就~~!!......嗚><咁人地都冇野做....悶屎左...我又冇做衰野...幹嘛鬧我喎~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

睇完台慶又痴住個機~!!打到依家啦^^

好啦...原來都幾長ga喎~!!

 

︰2005-11-19 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]