| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 11 月 19 日 星期六  | |
| 悶..... |
今日可以講係冇咩發生過....~~~所以可能會打短d~!!
唔><今日遲左起身~~!!(其實都唔算遲既~!只不過係比平時既星期六遲幾左幾粒鐘)....9:30到就醒左...因為有人來整窗~!
其實~我咩到聽唔到~!!(因為我太累啦><琴晚同坁控o咁夜><)...我連開門聲都聽唔到~!但係佢地入到我房就即刻成個人醒晒><
唔知點解....醒左個感覺係好似會有人襲擊自己....睇到有唔識既人望上來><
我就搵張被姐住自己...個頭勁亂><又未洗面+刷牙><點會俾佢見到呀~~!!!
過左一陣><出面冇咩聲....就好快咁出去廁所搞返好自己~!入到廁所就洗面~~刷牙+搞好個頭~!就好慢好自然咁走返出來~!坐左係張登度...睇下做咩~!原來整窗ga~~^^佢地搞晒d窗落來...幾鬼凍呀~!!!
餓到1:00先有得食飯....慘...我係咁叫肚餓><冇人理...係咁叫我等陣.... .><.
執左一大輪野之後~!我就做左陣功課可以講係冇做過...都唔太識做...諗住聽日先~!之後我都痴住部機....~呵呵過多一陣~~我同呀媽出左去大家樂食teatime~好好味~!我地係大家樂買左燒鵝~又落左街市買米粉~~!!
返來果陣~!!!我居然見到一個男仔~!!!!雖然佢唔認得我~!!之前成日同我返學ga><但係好耐之後都冇見過佢唔知咩事呢~!!???
返到屋企~~~幾鬼掛住多多呀~~就同多多玩到癲左~~兩個係咁叫~~!好開心同多多玩果陣真係~~!!真係要當佢係一個細佬~~就住佢~又要玩得開心~!!不過一向陪細佬玩既我~~對我來講~~冇問題的~!!!
媽媽由煮飯果刻~!我就痴住個機~!...俾人鬧啦咁就~~!!......嗚><咁人地都冇野做....悶屎左...我又冇做衰野...幹嘛鬧我喎~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
睇完台慶又痴住個機~!!打到依家啦^^
好啦...原來都幾長ga喎~!!
|
|
刊登時間︰2005-11-19 11:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | ... | 287 | »
|