怎樣做一個稱職的好男友
在網上找尋一些東西時,發現了一樣東西,內容話說怎樣做一個稱職的好男友能令愛情能長久。男士們應好好學習,十分簡單十分受落。十個女人九個受,記住呀!
其實女人們要的並不是一個好男人,她們要的是一段讓她們覺得自己幸福、覺得自己在戀愛的關係,所以:
1.
不需要由朝到晚都和她黏在一起,但必須每刻每秒都報告行蹤。[五時我約了文仔打波,預計打兩小時,然後吃飯,十時左右會回家了。]回到家時又要打一電話,和她說晚安。你就是一個有交帶的男友。
2.
女朋友跟你訴苦時,不要給她意見,不要糾正她的錯誤,她只是想說話吧了,你就聽她說個夠,期間你可以魂遊太空,間中皺眉點頭,然後說[不要難過了,我錫番!] 你就是一個善解人意的男友。
3.
吵架時,讓她發洩,別一聲不響的躲開,也別認真的和她理論,她並不是真的想吵架,她只是想自製些情海翻波,讓她覺得這段愛情真的太轟烈。只待她發完脾氣後,用力的擁著她,然後大力的吻下去。[我們不要這樣吧! 我愛你!] 她就會感動得又哭起來了。
嘿嘿...唔知會唔會有人咁對我呢~?
你快d返泥啦...好掛住你喲~~
收唔收到我個短x呀-3-唔識打果個字...
唔好回啵~~你知ga啦~~媽媽ga個電話...
如果收唔到~~可能返泥就會睇到ga啦~
係上面小心小心呀@@睇住你同埋你呀哥呀...
知嘛?^^等你返泥既老婆~
--------------------------------------------------------------------------------------------------
打下今日啦~~~今日11點幾先起身~~琴晚都算早訓ga啦~~
同左媽媽出去食飯~~食呢個既健一...
咁我食車仔面啦~~諗住係自選面啦~~3個送一個面$20...
但係5個送又係$20蚊喎~咁我唔鐘意食翼尖...咁咪唔要5個送果個囉...
媽媽又話唔好...咁最後都係食左5個送面...
叫左野食就叫野飲啦~~(這是當然啦~~熱飲係唔洗$$~)叫左熱朱古力~~
點知佢d態度好到冇人有...轉個頭話:冇朱古力啵~得華田喎...(頂瓜瓜呀!!!)
跟住我話:咁冇咪要華田囉!!!(其實有d驚佢會落野去我杯華田的~~~有睇實佢!!)
同媽講:佢d態度差成咁...因住佢俾人炒!!!(咀咒~~~嘿嘿~~)
冇耐就泥左...冇左翼尖有豬腸~~~好開心~~~
但係都幾難食...下次都係食多士好了~~呵呵~~睇落去好似好好味的~~
去左街市買送...比例係:大人85%,呀仔呀女15%~~
好少仔女會跟呀媽呀爸買送的~~嘿嘿~~~
去左買貼紙~~跟住去左惠康掃貸@@好多野買呀>3<
徵收惠康印花
有印花俾我呀>3<想要跳跳虎俾家姐!!!
返到屋企摺街衣~~睇下電視咁~~話咁快就食飯~~~
係摺野既時候~~電話響~~都唔知果個係邊個
對話如下:
我:喂
對方:姑姑~~我係過兒呀~~!!你唔記得我係邊個啦?
我:唔知你係邊個
對:我係過兒呀!!
我:都話唔知你係邊個囉
對:你真係唔知呀?
佢講左陣...我就話
我:你再講我就收線...我就cut左lu~
我仲以為係傻佬~~打返俾佢佢話唔係~~
好耐都冇同佢傾電話啦~~嘿~~
(其實把聲好似~~但係佢冇咁無聊~~第一個就諗到佢)
好啦~~我打左好多lu~~我要打返俾傻佬...~~
嘿嘿~~聽日去游水~~又黑過啦~~不過咁白-3-唔係好好睇~~好似藥煲咁~~嘿嘿~~
咁聽日再打過啦~~^^要俾爸爸玩啦=)其實10點半要俾佢的~~嘿嘿~~
好采媽媽話~佢要傾買書嘛~~11點就俾你ga啦~~
p.s.好掛住老公呀~~想快d快d見到你呀!!!!