Jericho0707
暱稱: 受傷了..傑
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
決定左喇..今次點都唔...
解決哂所有事
沒有感覺的第二天...
我真係這麼令人討厭
幾日冇打波喇...
文章分類
全部 (64)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 64
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 759
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 29 日  星期一   晴天


痛痛痛..隻腳好痛

數學..做paper..

中文..牙sir好遲先黎..玩左陣..

牙sir黎到得番3個字..又係度講中文既野

小息..攞左個出黎打..

t&t..睇書書..

英文.傾計..

小息..係甘畫個波..

商業..同牙wing坐.傾計

社會..睇d唔知咩野..

lunch..食香江..食完番黎睇波..

體育..打波..打到起支力..隻腳又痛番..

放學..又去東華打過..打到成身身傷哂.

*********************************

每天都試過令自己忘記你..

但係很難.

在我心中,

沒有野比你更重要,

沒有人能代替你,

*********************************

刊登時間︰2007-01-29 09:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 26 日  星期五   晴天


仲係好支力..

今日一起,全身冇力..

係甘聽歌聽歌..

三點幾去左打波.見到kiko果班女仔,

之後同佢打啵..打到六點幾走..

刊登時間︰2007-01-26 09:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


去旅行喇..

到左喇..今日7點起左身

7點半出門口..8點到左skw..

等齊人..搭車去op..

去到問牙sir攞飛..

去到.我同牙峄佢地第一樣玩海盜船.第一次玩..好辛苦.有小小想嘔

跟住去左搵牙wing..過左一陣佢地又黎.又同番佢地玩..

跟住玩水.我坐第三個冇甘濕..呵呵..

之後行番上去..去左海洋館..影左d相..

睇完食野..食完玩game.玩左20蚊..玩完玩摩天輪.原來op都幾令.

睇完摩天輪,去左水母館..又有影相..

行行下,,行番去令一邊..去左睇熊貓.好可愛.好想抱佢地..

之後去左兒童王國..去完搵牙sir點名..

點名,去左搵王茵茵..同佢玩飛船..好好好開心牙..

仲同佢玩過山車..好開心的一天..我永遠都會記住今日發生既事..

之後佢地話玩海盜船.過山車..但係我驚.so冇同佢地玩..我真係冇鬼用.

玩完搵番牙wing佢地一齊走..

*****************************************

只要能夠 遠遠這樣 看著你
看著你 看著你
就算傷心 心裡還是 好想你
好想你 好想你

只要能夠 靜靜這樣 陪著你
陪著你 陪著你
就算分手 還是選擇 喜歡你
喜歡你 喜歡你

我好希望 整個地球 只剩下我和你
我就能 勇敢的說 我還愛你
我好希望 我會忘記 說再見的聲音
我不再回憶 也不再傷心
*****************************************

刊登時間︰2007-01-25 09:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天


聽日去旅行

第一二堂..商業..邊睇書.邊聽書..

小息..去左圖書館借一公升之眼淚..

第三堂..又係去圖書館..睇書..

第四堂..eng..訓..

小息..行黎行去..

第五堂..t&t..訓..

中文..睇左陣書..

lunch..睇書..唔開心的開始...

數學..做數..

中文..牙sir唔得閒..做自己野..]

**********************************

我做甘多野..都係想証明我真係好鍾意你..

我係我電話張相寫住..王頌茵.我愛你.一生一世..

我想比你睇..點知只係換黎一句野..我冇心情.唔想睇

**********************************

相愛很難.但係放棄你仲難

刊登時間︰2007-01-24 08:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 23 日  星期二   晴天


今日有好多雙堂 不安

今日番到去集隊..個台d人講咩都冇聽到,

因為我由頭到尾都係望緊一個人..^^

第一堂.t&t..玩左陣..之後訓左..

第二堂..英文..仲訓緊..

小息..去左四樓..

第三,四堂..中文..又開戰..幾個攻一個..好玩牙

小皂..出左去吹風..

第五六.社會..同人吹水

lunch..去左食香江..食完番去睇波..

第七八堂..數學.一堂睇電影.一堂講書..

放學番屋企,換衫打波..

**********************************

由頭到尾.心裡只得一個人.

我的心沒有可能容納第二個

*********************************

刊登時間︰2007-01-23 07:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]