| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 27 日 星期六  |
| J1F生活 |
今日第一堂上歷史so happy,miss馮因我地畫考試範圍,好多ar溫死我la,第二堂花C奶同我地默詩,我默完我睡左訓,佢一話
收卷嚇到我飛起,上謝老師堂佢要我地報告DXX,悶極了...........................上電腦堂我冇帶教室日誌去電碯室慘la有老人痴
呆ar..ar sir叫我地打5分鐘字我每分鐘7.2個字 死得la我考試一定吾合格,上英文堂遲左上課室比miss高話,放學哥
miss高話初二己好過初一己.
都傻ga 一班初一,一班初二,冇得比...
今個星期又過了!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ending!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間:2007-01-27 03:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
JESSE 於 2007-01-28 04:05 PM 發表:
|
|
|
DIN'FAN 於 2007-01-27 04:26 PM 發表:
cmmmmmm''哈哈..2己係精英班泥架''!~~~
http://blog.qooza.hk/CK502
|
|