2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


2007-06-25

今日好開心咁考完試啦~~

放左學我同一位仁兄去左吹水~~

咁就去左一個無咩人既地方啦~~

之後傾傾下...有2條友行左過黎...

之後過左幾分鐘

有2個差佬走過黎.....

話有人報警話你地2個人係到好危險

話一陣比人老笠果時無得搵人幫手.....等等.....

之後拎曬我地地址同屋企電話=0=

打返我地屋企要通知老母~~

之後我地o曬.....咩事都無又要搵我地老母

仲要我地即刻返屋企.......無奈....

之後好無奈....

好彩我地個老母都無咩野.....件事就係咁~~=0=''

 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Jessica007 的日誌)


Yee 於 2007-08-06 03:43 PM 發表:
大家好...
我以後都吾打blog喇...
我吾見左個pw呀...T^T"
正因為甘...我開左個xanga..(咩都試下丫ma..)
www.xanga.com/Xx_365478
上到去記得留cm...我愛你>33<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yee 於 2007-07-04 09:27 PM 發表:
我都覺呀...
而家d人真係好得意囉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crazycat0922 於 2007-07-01 11:48 PM 發表:
-.-咁好玩@@''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]