2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| 2007-06-25 |
今日好開心咁考完試啦~~
放左學我同一位仁兄去左吹水~~
咁就去左一個無咩人既地方啦~~
之後傾傾下...有2條友行左過黎...
之後過左幾分鐘
有2個差佬走過黎.....
話有人報警話你地2個人係到好危險
話一陣比人老笠果時無得搵人幫手.....等等.....
之後拎曬我地地址同屋企電話=0=
打返我地屋企要通知老母~~
之後我地o曬.....咩事都無又要搵我地老母
仲要我地即刻返屋企.......無奈....
之後好無奈....
好彩我地個老母都無咩野.....件事就係咁~~=0=''
|
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Yee 於 2007-08-06 03:43 PM 發表:
大家好...
我以後都吾打blog喇...
我吾見左個pw呀...T^T"
正因為甘...我開左個xanga..(咩都試下丫ma..)
www.xanga.com/Xx_365478
上到去記得留cm...我愛你>33<
|
|
|
Yee 於 2007-07-04 09:27 PM 發表:
|
|