今天,我去返學啦 我一出門口 我一陣涼風吹過 真恐佈~! 到了放學 又立刻傾計 又係果兩位朋友 又係冇左一個 唔洗聽無聊既說話啦 哈哈~! but我今天要洗頭 so唔係傾左好耐! 我洗完頭後 己經10:42分啦 我立刻打電話比佢地 其中一個造要sleep啦! so冇得傾! 只衰係我 選今天洗頭~!>< 令我唔開心! 之後,今天學校派小提琴回條 我想參加 我令比爸爸see 爸爸一口拒絕我 我又唔開心! 之後,我又同家姐吵架 我又唔開心! 唔知點解? 今天特別多唔開心! 唉~!