Sorry~!大家 我有好多日冇寫日記 because我冇寫日記的果幾日 有好多唔開心的事情係我身邊出現 令到我冇心情去寫日記! 雖然,e+仲有好多唔開心的事情係我身邊出現 但是,冇理由因為我唔開心 而令到想see我的日記的人 冇得see架嘛! 從今天開始,我會寫番日記 希望大家繼續see我寫的日記啦! sorry~!唔好意思!