昨天,我同某人傾計 我發覺,好似陌生左! 之前,我同某人傾計,係傾得好開心 唔知點解 我地會變得咁陌生 之後,我打電話比佢 話比佢聽,我地傾計好似陌生左 佢話:唔係幾覺! 我話:我very覺得呀 之後................哈哈,唔話比你知 總之,件事已經解决啦~!