今天,我和我個朋友一起出去玩 我當然好開心啦! because佢既媽咪好少比佢出去玩 難得可以和佢出去玩 真係好好好好好好好好好好好好開心呀! 我地今天去黃埔花園 首先,我地去影貼紙相(總共影左三張) 真係影得好開心呀! 之後,我地去玩笨豬跳(玩得好開心呀!) 然後,我地一起返屋企啦! 不過,我地因為某件事 而吵架! 本來,今天是一個very開心既日子 but,發生左吵架果件事後 令到我好想喊and very唔開心呀!and 我只可以話:唔想因為某件事,而影響我地之間既友誼呀!