**&金日,,
都無咩事,,
琴晚,,唔知點解無啦啦又同陳國灝傾電話,,-00-"
唉,,都傾得Ok*多野囉,,
我覺得E+咪幾好,,
咁金日返到學,,
又系到同敏作個篇[論文],,
唉,,唔知系因為我同佢都系諗野諗得比較悲啦,
我地竟然,,越寫越多[小人]"'
*-*''嘟!?
我仲誇張,,
開始妄想了,,
我竟然想全世界既人都要死,,,
-00-"唉.,,,跟住的時間都系照常上課,,
只是''心裡多了很多的不滿,,*
去到放學啦,,
我地就去[富亨],,
去到敏屋企,,
佢就換33啦,,
佢話要擦牙,,
點解落到去,,
佢先記得要擦,,
-00-"已經系4:50分啦,,
佢要系5:00去到大中哪,,
該怎麼辦?
擦完牙之後,,
就塔的的去啦,,
去到,,
無啦啦,,我系到傻笑,,
可能真系傻左,,-00-"
敏話驚我左妄相症呀..
-00-"我都驚我自已會有,,
不過,,睇泥都系無可幸免咖啦,,''
我想,,我長大了以後,,
定會有精神病,,
定會自殺喔,,
呵呵,,{又傻笑了*},,
唉,,,要努力讀書了,,
大家一起努力喔,,
*不知不覺地忘記了你,,&**
我該開心嗎!?
但,我竟想繼績去愛你*
得了精神病,,都是拜你所賜的吧!,,
我該說[謝謝]嗎?!
|